1. Podstawowym elementem prawie każdego ogłoszenia są zdjęcia. Zadbaj o to, aby dobrze sfotografować przedmiot, aby był on dobrze doświetlony i wyraźny. Bardzo często jakość obrazująca przedmiot i jego stan na zdjęciu ma większe znaczenie niż cena.
2. Tytuł ogłoszenia powinien być zwięzły, krótki i rzeczowy.
3. Opis, który dodasz powinien koncentrować się i dotyczyć wyłącznie rzeczy/przedmiotu/usługi, którego dotyczy ogłoszenie. Staraj się pisać zwięźle, jasno i zrozumiale koncentrując opis na przedmiocie/usłudze.
4. Istotnym elementem jest pole o nazwie Cechy – jego uzupełnienie znacząco podnosi atrakcyjność i czytelność ogłoszenia. Pamiętaj Cecha to informacja składająca się z max 2-3 wyrazów przykład: “stan idealny”, “2 razy założone”, “bardzo ciepłe”, “delikatne dla skóry”, “jak nowe” itp.
5. Cena element każdego ogłoszenia. Staraj się tak wyceniać przedmiot/usługę, aby była ona atrakcyjna w oczach osób zainteresowanych. Przeważnie lepiej sprzedać więcej za mniej niż… nic. Pamiętaj, nie zawsze tanio znaczy źle oraz drogo nie znaczy, że dobrze.
Trzymamy kciuki!